Intersect este o aplicatie de socializare dedicata in special liceenilor. Ea a fost creata de trei tineri romani, care planuiesc sa o lanseze in cateva luni si pe piata din Statele Unite pentru ca “acolo s-au lansat cele mai cunoscute aplicatii de social media si acolo sunt banii si oamenii cu experienta”, spune Laurentiu Ion, unul dintre co-fondatori. Cum functioneaza aplicatia si care este strategia lor de a obtine fondurile necesare pentru a cuceri piata americana.
“Intersect este o aplicatie/o retea sociala pentru liceeni, care iti arata persoane cu care te-ai intersectat in viata reala, in diverse locuri. Spre exemplu, doi liceeni se vad intr-o cafenea, sau la metrou, fac schimb de priviri, isi zambesc si, probabil, apoi regreta ca n-u vorbit. Aplicatia le da o a doua sansa. Daca nu aveau aplicatia instalata pot accesa noua functionalitate, “Time Machine” si isi aleg locul si aproximtiv ora la care s-au vazut cu o zi inaite si se pot astfel regasi prin intermediul aplicatiei. Daca ambele persoane o au deja instalata sunt recomandati automat ca prieteni”, explica Laurentiu Ion.
Cei trei fondatori ai aplicatiei, Laurentiu Ion, Alex Dobrin si Bogdan Tirca, lucreaza la acest proiect de aproximativ doi ani. Au investit in tot acest timp circa 25.000 de dolari, o parte din bani din economii proprii, iar o parte obtinuti printr-o investitie de la doi business angels romani: Sorin Deleanu si Alex Morar (co-fondator Simpli).
“In cei doi ani am schimbat de circa 4-5 ori directia aplicatiei. Initial am lansat o aplicatie la noi in facultate, Wabbit, care era un chat ce iti arata persoanele din jurul tau, bazat pe proximitate”, spune Laurentiu. Au renuntat la proiect dupa aproximativ un an, chiar daca a Wabbit avea aproximativ 10.000 de utilizatori. Iar in luna aprilie a anului trecut au lansat pentru testare aplicatia Intersect, care are, pana in prezent, 100.000 de utilizatori, din care 70.000 din Bucuresti. Are retentie de 75%, peste jumatate din utilizatori o folosesc patru zile pe saptamana, iar o treime de patru ori pe zi, mai spun fondatorii startup-ului.
Mai mult, ei estimeaza ca in prima luna de la lansare, Intersect va ajunge la aproximativ 50% dintre liceenii bucuresteni, adica aproximativ 150.000 de utilizatori si spera sa atinga un procent similar si in alte orase mari din tara.
Sursa: startupcafe.ro